مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-03اقتصادي

آغاز خرید تضمینی زعفران در غرب خراسان رضوی


رییس شرکت تعاونی روستایی سبزوار گفت: با تعیین قیمت خرید تضمینی زعفران، از روز چهارشنبه 14 آبان خرید تضمینی در غرب خراسان رضوی آغاز می شود.

- امرالله شمس، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام قیمت های جدید زعفران گفت: قیمت خرید پوشال مرغوب زعفران کیلویی 11 میلیون تومان و قیمت نگین زعفران هر کیلوگرم 13 میلیون تومان اعلام شد.

رییس شرکت تعاونی روستایی سبزوار با بیان اینکه خرید حمایتی زعفران در غرب خراسان رضوی، شهرستان هایی نظیر سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن و ششتمد را تحت پوشش خرید حمایتی دارد، افزود: در کل استان خراسان رضوی شش مرکز خرید حمایتی زعفران تعیین شده که سبزوار در غرب خراسان رضوی یکی از این مراکز خرید است.

شمس با اظهار اینکه خرید زعفران به دو صورت خرید فیزیکی و سپرده کالایی انجام می شود، افزود: در خرید فیزیکی 30 درصد قیمت زعفران بعد از تایید آزمایشگاه و داشتن استانداردهای لازم نقدا پرداخت می شود و 70 درصد بقیه قیمت زعفران بعد از سه ماه پرداخت می شود.

وی با تاکید بر اینکه در مدت سه ماهی که زعفران دست شرکت تعاونی روستایی است، در صورتی که قیمت زعفران در بازار بهتر شود کشاورز می تواند زعفران خودش را بعد از کسر هزینه های پرداختی و هزینه های جانبی از شرکت تعاونی روستایی تحویل بگیرد و در بازار آزاد به فروش برساند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید تضمینی زعفران در غرب خراسان رضوی

آغاز خرید تضمینی زعفران در غرب خراسان رضوی