مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-03سياسي

مازندران نورباران شد/ وحدت نیاز جامعه


همزمان با جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، آیین جشن و سرور با حضور دوستداران خاندان نبوت و امت در مازندران برگزار و آسمان این استان نورباران شد.

- ساری- همزمان با جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، آیین جشن و سرور با حضور دوستداران خاندان نبوت و امت در مازندران برگزار و آسمان این استان نورباران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با میلاد باسعادت رسول خاتم الانبیا حضتر محمد مصطفی (س) و ولادت باسعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) آیین جشن و سرور در مساجد و حسینه های مناطق مختلف مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این آیین ها سخنرانان مذهبی وجود باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) را بزرگترین نعمت و هدیه خداوند به عالم بشریت ذکر کردند تا عالم هستی از فیض وجودی این پیامبر اعظم بهره مند شوند.

در این مراسم ها که همراه با مدیحه سرایی و مولودی خوانی توسط ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود، میلاد خاتم الانبیا (ص) گرامی داشته شد.

همچنین دستگاه های و قشرهای مختلف جامعه در مازندران با گرامیداشت میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ص) با صدور پیام ها و بیانیه هایی بر لزوم وحدت بین جوامع اسلامی تاکید کردند و آن را نیاز ضروری جامعه بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران نورباران شد/ وحدت نیاز جامعه

مازندران نورباران شد/ وحدت نیاز جامعه