مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-03سياسي

پیام حجت الاسلام ارزانی به مناسبت هفته وحدت


مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در آستانه ولادت حضرت رسول(ص) و به مناسبت هفته وحدت پیامی را به ملت شریف ایران اسلامی و بچه های مسجد صادر کرد.

- مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در آستانه ولادت حضرت رسول(ص) و به مناسبت هفته وحدت پیامی را به ملت شریف ایران اسلامی و بچه های مسجد صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، در پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی آمده است: وَاعتَصِمُوا بِحَبلِ اللَّهِ جَمِیعاً و لاتَفَرَّقُوا(آل عمران، 103) وقتی خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: همگی به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید و باز می فرماید: انّما المؤمنون اخوه؛ و زمانی که پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: أیُّهَا النّاسُ! عَلَیکُم بِالجَماعَهِ و إیّاکُم و الفُرقَهَ؛ای مردم! بر شما باد به جماعت و بپرهیزید از جدایی؛ و هنگامی که حضرت علی (ع) می فرمایند: عَلَیکُم بِالتَّواصُلِ وَالتَّباذُلِ و إیّاکُم و التَّدابُرَ والتَّقاطُعَ؛ بر شما باد به ارتباط و بخشش به یکدیگر و دوری گزیدن از جدایی و پشت کردن به یکدیگر؛ اهمیت وحدت میان همه مؤمنین و مسلمین در هر نوع دین، مذهب و مسلک، آشکار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام حجت الاسلام ارزانی به مناسبت هفته وحدت

پیام حجت الاسلام ارزانی به مناسبت هفته وحدت