مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-03سياسي

نگرانی الجزایری ها درباره وضعیت نامشخص رییس جمهور این کشور


ابهام بزرگی که در اظهارات مسئولان رسمی الجزایر درباره وضعیت جسمانی رییس جمهور این کشور وجود دارد موجب نگرانی الجزایری ها و ترسشان از تکرار سناریوی عبدالعزیز بوتفلیقه شده است.

- ابهام بزرگی که در اظهارات مسئولان رسمی الجزایر درباره وضعیت جسمانی رییس جمهور این کشور وجود دارد موجب نگرانی الجزایری ها و ترسشان از تکرار سناریوی عبدالعزیز بوتفلیقه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرانسوی لیبراسیون در گزارشی اعلام کرد، به رغم اطمینانی که عبدالحفیظ علاهم، مشاور عبدالمجید تبون، رییس جمهور الجزایر درباره وضعیت جسمانی مناسب وی داده است، نبود رییس جمهور در جریان همه پرسی اصلاح قانون اساسی در روز یکشنبه موجب نگرانی هایی شده است.

این روزنامه نوشت: هیچ کس سناریوی برگزاری همه پرسی بدون رییس جمهور را پیش بینی نمی کرد و به الجزایری ها نیز که برای شرکت در همه پرسی دعوت شده بودند درباره بیماری وی و دلایل انتقالش به یک بیمارستان در آلمان گفته نشد.

بعد از گذشت شش روز از انتقال عبدالمجید تبون به آلمان همچنان سوالاتی درباره انتقال رییس جمهور برای معالجه در آنجا وجود دارد هرچند که تبون 11 ژوئن به اصحاب رسانه گفت که الجزایر بهترین نظام بهداشتی در آفریقا را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی الجزایری ها درباره وضعیت نامشخص رییس جمهور این کشور

نگرانی الجزایری ها درباره وضعیت نامشخص رییس جمهور این کشور