مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-03سياسي

مبارزه با استکبار؛ آرمانی اصیل و مانا/ این خط ادامه می یابد


مبارزه با استکبار جهانی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تجلی خاصی پیدا کرده، آرمانی اصیل و ماناست که با قدرت ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در سخنرانی تلویزیونی خود فرمودند که بشر امروز بیش از همیشه تاریخ دچار رنج است؛ نابرابری هست، جنگ هست، مادی گرایی افراطی هست و کمتر در طول تاریخ این چنین مادی گرایی وجود داشته است؛ طغیانگری و طواغیت هم هستند .

بی تردید وجود همه این عوامل الزاماتی را برای دنیای اسلام به همراه می آورد که یکی از مهم ترین آنها، مبارزه با استکبار جهانی و استثماری است که ابرقدرت های پوشالی قصد دارند بر کشورهای کوچک تر و ضعیف تر اعمال کنند.

امروز 13 آبان و یادآور خاطرات ایستادگی و مقاومت ملت ایران مقابل مستکبران است؛ این ایستادگی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تجلی خاصی پیدا کرده، آرمانی اصیل و ماناست که با قدرت ادامه می یابد.

تداوم ایستادگی تا زوال کامل استکبار جهانی سرهنگ محمد خوش قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد نبی اکرم (ص) و تقارن آن با یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با ولادت نبی اکرم (ص) مقارن شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با استکبار؛ آرمانی اصیل و مانا/ این خط ادامه می یابد

مبارزه با استکبار؛ آرمانی اصیل و مانا/ این خط ادامه می یابد