مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-03ورزشي

اسدی: خیال هواداران تراکتور از خط حمله راحت باشد/ برای آقای گلی بجنگم


مهاجم تراکتور این فصل مسئولیت سنگینی بر دوش دارد و با توجه به عدم جذب مهاجم دیگر این فصل باید در ترکیب اصلی تیم به میدان برود.

- جی پلاس ، تیم فوتبال تراکتور که فصل گذشته اوکاچا حمزاوی، ساسان انصاری و محمدرضا آزادی را در اختیار داشت همیشه صحبت از کمبود مهاجم در موردش مطرح بود و به نظر می رسید در فصل نقل و انتقالات این مشکل برطرف شود ولی حالا در شرایطی به استقبال لیگ بیستم می رود که ساسان انصاری و محمدرضا آزادی را از دست داده و تنها اوکاچا حمزاوی از فصل قبل برایش باقی مانده و البته بازیکنی ناشناخته به نام امین اسدی را از آرمان گهر سیرجان به خدمت گرفته است.

ایلنا نوشت؛ تراکتوری ها برای تقویت خط حمله اقداماتی انجام دادند که با توجه به ممنوعیت جذب بازیکن خارجی با محدودیت مواجه شدند و عدم موفقیت آنها در جذب شهریار مغانلو و پس از آن دو بازیکن دو ملیتی یعنی رضا قوچان نژاد و دیوید توکلی باعث شده فعلاً قید جذب مهاجم جدید را بزنند و تنها امین اسدی و اوکاچا حمزاوی برای این تیم در این پست بازی می کنند.

اتفاقی که به نظر یک توفیق اجباری برای مهاجم جدید تراکتور محسوب می شود.

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص خودش و مسیری که تا رسیدن به تراکتور و لیگ برتر طی کرده اظهار داشت: من در زندگی سختی های زیادی کشیدم و برای فوتبالم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدی: خیال هواداران تراکتور از خط حمله راحت باشد/ برای آقای گلی بجنگم

اسدی: خیال هواداران تراکتور از خط حمله راحت باشد/ برای آقای گلی بجنگم