مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-03سياسي

تبیین ویژگی های استکبار وظیفه اولویت دار جنبش دانشجویی است/ آمریکای خوب و بد نداریم


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با بیان اینکه تبیین ویژگی های استکبار وظیفه اولویت دار جنبش دانشجویی است، گفت: 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ است که پیامدها و درس هایی را برای ما و همه مسلمانان جهان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مقصود درودی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور در میزگردی که با عنوان   جنبش دانشجویی؛ 13 آبان و فروپاشی شیطان از سوی این خبرگزاری برگزار شد، گفت: جنبش دانشجویی و تشکلهای دانشجویی را جوانان تشکیل می دهند و جوان بودن یک سری ویژگی های خاص خودش را دارد.

مقام معظم رهبری هم همواره پیام هایی که می دهند ناظر به جوانان است به این دلیل که یک سری ویژگی ها را در درون جوانان می بیند.

به طور مثال درباره تشکیل دولت جوان حزب اللهی هم تاکید بر جوان بودن دارند.

وی افزود:  یکی از ویژگی های که جوانان در ذات خودشان دارند و از پاک بودن آن ها بر می آید بحث استکبار ستیزی است که ناشی از استقلال جوانان و عدم وابستگی است که به جریانات داخل و خارج از کشور دارند که این مسئله هم باعث می شود که استکبارستیز و ظلم ستیز باشند.

درودی تصریح کرد: این روحیه موجب می شود جوانان و دانشجویان هر جایی از جهان ظلم را می بینند با آن به مقابله بپردازند حتی با اینکه ممکن است دستشان خالی باشد اما تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین ویژگی های استکبار وظیفه اولویت دار جنبش دانشجویی است/ آمریکای خوب و بد نداریم

تبیین ویژگی های استکبار وظیفه اولویت دار جنبش دانشجویی است/ آمریکای خوب و بد نداریم