مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-03اقتصادي

مدیرعامل سایپا: ال 90 ایرانی وارد بازار می شود (+جزییات)


با تغییرات جدید در موتور، گیربکس و قطعاتی که توسط رنو فرانسه تامین می شد گروه خودروسازی سایپا می تواند ال90 ایرانی را با شکل و نمای بیرونی جدید و به روز تولید کند.

- مدیرعامل سایپا: ال 90 ایرانی وارد بازار می شود (+جزییات) با تغییرات جدید در موتور، گیربکس و قطعاتی که توسط رنو فرانسه تامین می شد گروه خودروسازی سایپا می تواند ال90 ایرانی را با شکل و نمای بیرونی جدید و به روز تولید کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: ال90 بومی‌سازی شده و منطبق با استانداردهای 85گانه توسط گروه خودروسازی سایپا طراحی، تولید و تا 18 ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، سید جواد سلیمانی درباره تولید خودروی ال90 بومی سازی شده در گروه خودروسازی سایپا، تصریح کرد: تا قبل از شروع تحریم های جدید صنعت خودرو (در سال 97) در تولید ال90 تا حدود 45 درصد به قطعات شرکت رنو فرانسه وابسته بودیم، بنابراین زمانی که صنعت خودرو مورد تحریم قرار گرفت و شرکت های خارجی همکاری های خود را قطع کردند، تولید ال90 نیز متوقف شد.

وی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش توان داخل، تنوع بخشی به محصولات خود و استفاده بهینه از خطوط تولید، تصمیم گرفت نسبت به داخلی‌سازی خودروی ال90 اقدام کند از این رو با تلاش مهندسان داخلی تا 18 ماه آینده ال90 جدید وارد بازار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سایپا: ال 90 ایرانی وارد بازار می شود (+جزییات)

مدیرعامل سایپا: ال 90 ایرانی وارد بازار می شود (+جزییات)