مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-03بين الملل

طرح یهودی سازی منطقه «وادی الجوز» در قدس شرقی تصویب شد


رژیم صهیونیستی در راستای سیاستهای توسعه طلبانه خود طرح یهودی سازی یک منطقه مهم در قدس شرقی موسوم به «وادی الجوز» را تصویب کرد.

- رژیم صهیونیستی در راستای سیاستهای توسعه طلبانه خود طرح یهودی سازی یک منطقه مهم در قدس شرقی موسوم به وادی الجوز را تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العربی الجدید، کمیته برنامه ریزی و ساخت و ساز محلی در شهرداری قدس اشغالی وابسته به رژیم صهیونیستی طرحی را موسوم به توسعه منطقه وادی الجوز در قدس شرقی تصویب کرد.

هدف از ایجاد این طرح، ایجاد شهرکی موسوم به سیلیکون با فناوری بالا در منطقه وادی الجوز است و این یکی از بزرگترین پروژه های رژیم صهیونیستی به شمار می رود که البته فلسطینی ها با آن مخالفند و اعلام کرده اند این رژیم دنبال یهودی سازی قدس شرقی است.

بر اساس این طرح 200 مکان متعلق به فلسطینی ها در منطقه مذکور تخلیه و تخریب می ‎شوند و محل کارهای تجاری به العیسویه و طوبا در قدس شرقی منتقل خواهد شد.

اقدامات رژیم صهیونیستی در توسعه شهرکها و یهودی سازی قدس که نقض قوانین بین المللی محسوب می شود در سایه سکوت جامعه جهانی صورت می گیرد و اینگونه پروژه های توسعه طلبانه تل آویو در اراضی اشغالی فلسطین در سایه عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی روز به روز در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یهودی سازی منطقه «وادی الجوز» در قدس شرقی تصویب شد

طرح یهودی سازی منطقه «وادی الجوز» در قدس شرقی تصویب شد