مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 09:502020-11-03بين الملل

فریب جوانان سودانی توسط امارات و اعزام آن ها به لیبی


سازمان دیدبان حقوق بشر در گزارشی اعلام کرد که یک شرکت خدمات امنیتی امارات جوانان سودانی را فریب داده و آن ها را به جبهه های جنگ در لیبی اعزام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان دیدبان حقوق بشر در گزارشی اعلام کرد که شرکت خدمات امنیتی امارات بلاک شیلد جوانان سودانی را فریب داده و آن ها برای جنگ در صفوف نیروهای ژنرال خلیفه حفتر فرمانده نیروهای شرق لیبی به این کشور اعزام کرده است.

در این گزارش آمده است که این شرکت اماراتی با حدود 270 جوان سودانی قراردادی جهت کار در امارات به عنوان نگهبان امنیتی امضا کرده اما آن ها را به جای کار در امارات به لیبی اعزام کرده است.

تعدادی از جوانان گفته اند که سپتامبر 2019 پس از آنکه به ابوظبی رسیده اند، گذرنامه ها و تلفن همراه آن ها مصادره شده و تحت آموزش های نظامی قرار گرفته و سپس آن ها را به یک اردوگاه نظامی در رأس لانوف لیبی منتقل کرده اند.

طبق گزارش وبگاه الخلیج الجدید ، دیدبان حقوق بشر اعلام کرده است که امارات هنوز به این سخنان جوانان سودانی واکنش نشان نداده است.

بنابر این گزارش، دیدبان حقوق بشر نامه ای به نیروهای مسلح امارات و وزارت دفاع آن و نیز نیروهای حفتر ارسال کرده و خواستار انجام تحقیقات درباره این موضوع شده است اما آن ها تا کنون پاسخی نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب جوانان سودانی توسط امارات و اعزام آن ها به لیبی

فریب جوانان سودانی توسط امارات و اعزام آن ها به لیبی