مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-03اقتصادي

عملیات اجرایی و افتتاح 24 پروژه دریایی و بندری در چابهار فردا آغاز می شود


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی و افتتاح 24 پروژه دریایی و بندری با ایجاد فرصت اشتغال برای بیش از یکهزار نیروی بومی با حضور وزیر راه و شهرسازی فردا در بندر چابهار آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی چابهار، بهروز آقایی اظهار کرد: همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان که فردا چهارشنبه و از چابهار آغاز می شود 13 پروژه دریایی و بندری با چهار هزار و 133 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی 11 پروژه عمرانی نیز با 15 هزار و 964 میلیارد ریال نیز آغاز خواهد شد.

  وی بیان کرد: پروژه ترمینال کانتینری طرح توسعه بندر شهید بهشتی با یکهزار و 727 میلیارد ریال اعتبار، برق رسانی و آبرسانی به این بندر با یکهزار و 425 میلیارد ریال و جمع آوری اسکله های نصب سریع و پل دسترسی بندر شهید بهشتی چابهار با 300 میلیارد ریال اعتبار در این سفر به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ساختمان اداری – خدماتی، انبار چندمنظوره کالا، ترمینال کانتینر یخچالی، ساختمان جدید تعمیرگاه تجهیزات استراتژیک و 6 دستگاه باسکول و گیت های ورود و خروج طرح توسعه بندر شهید بهشتی، محوطه سازی و تکمیل دیوارکشی ساختمان های عملیاتی و نصب 6 فروند بویه و علائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی و افتتاح 24 پروژه دریایی و بندری در چابهار فردا آغاز می شود

عملیات اجرایی و افتتاح 24 پروژه دریایی و بندری در چابهار فردا آغاز می شود