مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-03سياسي

کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با رونمایی از «ویکی وحدت» به کار خود پایان داد


سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به پایان رسید و در این مراسم از سایت ویکی وحدت رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه سی و چهارمینکنفرانس بین المللی وحدت اسلامی روز گذشته به صورت مجازی برگزار شد.

پیدایش کرونا با پیدایش سلاح بمب اتم و سلاح هسته ای قابل قیاس است در ابتدای این برنامه حجت الاسلام حمید شهریاری، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه همان مقدار که سلاح هسته ای در کشتار مردم می تواند تاثیرگذار باشد، کرونا نیز می تواند افراد زیادی را به مرگ بکشاند و آنچه که موجب نگرانی از آینده است در اختیار قرار گرفتن دانش تولید چنین خطراتی توسط گروه های کوچک است.

وی با بیان اینکه در کنفرانس سی و چهارمین علاوه بر 350 سخنرانی با موضوعات مهم در عصر حاضر، فعالیت جانبی مبنی بر ارائه مقالات کتبی درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: ما در حوزه مصیبت های فعلی کرونا در جهان اسلام فراخوان مقاله داده و از دانشجویان و صاحبان علم خواسته ایم تا در این مورد به ارائه مقاله بپردازند که طی هفته وحدت فرصت مقالات و خلاصه آن ها بعد از این هفته منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: علت انتخاب کرونا به عنوان موضوع مقاله ای و کتبی کنفرانس سی و چهارم را در این فرصت مطرح خواهیم کرد؛ عصر حاضر، عصر فضای مجازی است و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با رونمایی از «ویکی وحدت» به کار خود پایان داد

کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با رونمایی از «ویکی وحدت» به کار خود پایان داد