مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-03سياسي

مشاوران املاک چهارمحال و بختیاری ساماندهی می شوند


مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: ساماندهی مشاوران املاک استان در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قرار گرفته است.

- مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت بحث پیشگیری از تخلفات گفت: ساماندهی مشاوران املاک استان در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمدرضا عمرون روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تعدادی از مشاوران املاک استان بدون مجوز فعالیت دارند که رسیدگی به فعالیت و همچنین ساماندهی مشاوران املاک از برنامه های مهم شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری است که با همکاری سازمان تعزیرات، دادستانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه مشاوران املاک استان در دست اجراست.

وی به بحث تنظیم قولنامه صوری و فاقد اصالت به منظور افزایش قیمت کاذب در حوزه زمین و مسکن به عنوان یک تخلف اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بحث خرید زمین توافقی بین خریدار و فروشنده است، اما برخی از مشاوران املاک عاملی برای افزایش قیمت هستند.

وی اظهار داشت: چنانچه تخلفی در خصوص افزایش قیمت زمین و ارزش گذاری کم بر روی زمین انجام شود، تخلف در دادسر و محاکم عمومی رسیدگی می شود اما دریافت کمیسیون مازاد بر تعرفه از سوی تعزیرات حکومتی رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران املاک چهارمحال و بختیاری ساماندهی می شوند

مشاوران املاک چهارمحال و بختیاری ساماندهی می شوند