مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-03سياسي

برخورد قضایی با متخلفان در مهار کرونا/ تاکنون 150 پرونده تشکیل شده است


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از برخورد قضایی با اشخاصی که مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا نکنند خبر داد و گفت: تاکنون بین 140 تا 150 پرونده تشکیل شده است.

- عباس آزادبخت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به اینکه مصوبات ستاد ملی مقابله با تاکنون بین 140 تا 150 پرونده تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است اضافه کرد: در این زمینه پرونده هایی که موارد حادی داشته اند منجر به صدور حکم قضایی مانند جایگزین نقدی و جایگزین حبس شده و در برخی موارد نیز حکم برائت صادر و پرونده مختومه شده است.

آزادبخت گفت: علاوه بر این تا کنون چند گروه ارکستر که برای شرکت در مراسم عروسی به شهرستان آمده اند بازداشت شده و وسایل و آلات موسیقی آنان نیز توقیف شده است.

وی با اشاره صدور یک دستور کلی مبنی بر اینکه در صورت گزارش شبکه بهداشت  دستگاه قضایی ورود پیدا کند افزود: در صورتی که شبکه بهداشت گزارش کند که مراسمی تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی تلقی می شود لذا پرونده قضایی برای آن تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار می گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند در پایان افزود: ما در آینده به دنبال آن هستیم که با همکاری شبکه بهداشت و درخواست آنان با افرادی که سلامت عمومی را تهدید کنند برخوردی متناسب با نوع عمل انجام شده و مطابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با متخلفان در مهار کرونا/ تاکنون 150 پرونده تشکیل شده است

برخورد قضایی با متخلفان در مهار کرونا/ تاکنون 150 پرونده تشکیل شده است