مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-03سياسي

ارتقای یک «روستا» به «شهر» در قزوین محقق شد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: با پیگیری از وزارت کشور و فراهم شدن شرایط مختلف ارتقای «زیاران» از روستا به شهر مورد تأیید وزارت کشور و تصویب هیئت دولت قرار گفت و تأسیس شهرداری به زودی در زیاران عملیاتی خواهد شد.

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: با پیگیری از وزارت کشور و فراهم شدن شرایط مختلف ارتقای زیاران از روستا به شهر مورد تأیید وزارت کشور و تصویب هیئت دولت قرار گفت و تأسیس شهرداری به زودی در زیاران عملیاتی خواهد شد.

فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به اینکه روستای زیاران در شهرستان آبیک بیش از هفت هزار نفر جمعیت و ظرفیت های بسیار دارد، اظهار کرد: درخواست ارتقای وضعیت سیاسی زیاران با توجه به درخواست اهالی این منطقه و به دلیل و قابلیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی زیاران در شهرستان آبیک به وزارت کشور ارسال شد تا مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در ادامه بیان کرد: با پیگیری از وزارت کشور و فراهم شدن شرایط مختلف ارتقای زیاران از روستا به شهر مورد تأیید وزارت کشور و تصویب هیئت دولت قرار گفت و تأسیس شهرداری به زودی در زیاران عملیاتی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: گردشگری موضوع بسیار مهمی است که امروزه باید به آن توجه ویژه شود؛ موقعیت روستای زیاران بسیار فوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای یک «روستا» به «شهر» در قزوین محقق شد

ارتقای یک «روستا» به «شهر» در قزوین محقق شد