مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 11:002020-11-03اقتصادي

پنجشنبه های البرز تا کی تعطیل می ماند؟


فرماندار کرج در پاسخ به اینکه آیا بخشنامه کاهش 50 درصدی کارمندان و تعطیلی پنجشنبه ها شامل بانک های استان البرز نیز خواهد شد؟ گفت:  در این رابطه  مشابه بخشنامه های ابلاغی استان تهران در استان البرز اجرایی می شود و فعلاً تا پایان آبان ماه شاهد کاهش حضور .

- ایسنا/البرز فرماندار کرج در پاسخ به اینکه آیا بخشنامه کاهش 50 درصدی کارمندان و تعطیلی پنجشنبه ها شامل بانک های استان البرز نیز خواهد شد؟ گفت:  در این رابطه  مشابه بخشنامه های ابلاغی استان تهران در استان البرز اجرایی می شود و فعلاً تا پایان آبان ماه شاهد کاهش حضور 50 درصدی کارمندان در ادارات البرز خواهیم بود.

غفور قاسم پور صبح سه شنبه 13 آبان در جریان حضور میدانی در مبادی ورودی و خروجی استان و پایش اجرای طرح محدودیت ترددها گفت: با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، اجرای طرح محدودیت ترددها در 25 مرکز استان از جمله استان البرز و شهرکرج آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با صدور دستور استاندار محترم و تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا، از لحظه اجرای این طرح، شاهد حضور پر رنگ عوامل انتظامی و راهور در مبادی ورودی و خروجی استان هستیم.

قاسم پور در ادامه از مردم خواست تا قوانین را رعایت کنند و افزود: از عموم هموطنان می خواهم با توجه به تصمیمات اتخاذ شده تابع قوانین باشند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه های البرز تا کی تعطیل می ماند؟

پنجشنبه های البرز تا کی تعطیل می ماند؟