مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 11:252020-11-03اقتصادي

44 درصد بافت فرسوده تبریز در منطقه 4 واقع شده است


شهردار منطقه 4 تبریز با بیان اینکه تقریباً یک پنجم جمعیت کلانشهر تبریز در این منطقه ساکن است، افزود: 44 درصد بافت فرسوده تبریز در این منطقه واقع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر امجدی در جریان بازدید فرماندار شهرستان تبریز از منطقه 4 تبریز، خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی ها، 44 درصد بافت فرسوده تبریز در منطقه 4 واقع شده و گستردگی این منطقه از غرب و شمال غرب تبریز تا بخش های مرکزی شهر دیده می شود.

وی یادآور شد: از 21 مسیر مصوب در طرح تفصیلی در سه سال اخیر، 9 طرح پیگیری شده است که از این میان، سه پروژه مسیرگشایی افتتاح شده و دو طرح نیز در آستانه بهره برداری است.

شهردار منطقه 4 تبریز متذکر شد: هم اکنون 6 پروژه مسیرگشایی دیگر نیز در سطح منطقه در حال اجرا است.

امجدی به تأثیرات سازنده طرح های مسیرگشایی اشاره کرد و گفت: رفع گره های ترافیکی، اصلاح فضای شهری، توسعه خدمات محلی و هدایت آب های سطحی، از نتایج پربار برنامه های عمرانی در این منطقه است.

وی همچنین به اقدامات پیشگیرانه این منطقه در مورد بیماری کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: از نخستین روزهای شیوع این بیماری، ملاحظات بهداشتی با سختگیری و نظارت های مستمر شروع شده و هم اکنون در محیط کاری و در فعالیت های خدماتی سطح منطقه، ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 درصد بافت فرسوده تبریز در منطقه 4 واقع شده است

44 درصد بافت فرسوده تبریز در منطقه 4 واقع شده است