مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-03سياسي

13 آبان موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان به مناسبت 13 آبان پیام مشترکی صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، متن پیام مشترک حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی و محمد جواد فدایی بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله 13 آبان، سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور اراده قوی و مستحکم فرزندان انقلابی ایران در شکستن ابهت پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است که فریاد ظلم ستیزی ملت بصیر ایران را در جهان طنین انداز کرد و موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت.

13 آبان جایگاه ارزنده دانش آموزان و دانشجویان را هویدا ساخت و چراغ راهی برای جوانان امروز است تا با آگاهی و دانایی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی مصمم تر با ایستادگی در برابر مستکبران جهان، بر به ثمر نشستن آرمان های انقلاب اسلامی همت گمارند.

اینجانبان با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، همراهی ها و حمایت های مردم همیشه در صحنه استان کرمان از نظام مقدس جمهوری اسلامی را قدر دانسته و بر وظیفه مسئولان بر خدمت رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت

13 آبان موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت