مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-03اجتماعي

داروخانه های بوشهر برای تردد معلولان مناسب سازی شوند


داروخانه های بوشهر برای تردد معلولان مناسب سازی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس جمشیدی ظهر سه شنبه در نشست کمیته مناسب سازی شهری اظهار داشت: مناسب سازی در ادارات و اماکن عمومی و به خصوص داروخانه های سطح شهرستان به عنوان یک وظیفه مهم قانونی در قبال معلولین، جانبازان و سالمندان باید دنبال شود.

وی از دستگاه های اجرایی خواست تا در زمینه مناسب سازی همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند و اگر مشکلاتی هم در این زمینه وجود دارد با مدیریت و گفتگو آن را آسان کرد زیرا طبق قانون جامع معلولین سالانه باید سی درصد در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار شهرستان بوشهر از مسئولین داروخانه ها خواست در راستای ایجاد عبور و مرور معلولان برای استفاده از امکانات نسبت به ایجاد رمپ های مخصوص جامعه هدف تلاش کنند که اگر در این زمینه همکاری صورت گرفت از آنان به صورت ویژه تقدیر شود.

جمشیدی همچنین از مناسب سازی به عنوان گامی مهم در راستای رعایت حقوق اجتماعی معلولین یاد کرد و بیان داشت: در مناسب سازی اماکن می بایست از الگوهای موفق و استاندارد استفاده شود.

وی از شهرداران خواست در زمان دادن پروانه و پایان کار دقت لازم در خصوص رعایت مناسب سازی از سوی سازندگان ساختمان های اداری را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه های بوشهر برای تردد معلولان مناسب سازی شوند

داروخانه های بوشهر برای تردد معلولان مناسب سازی شوند