مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 15:102020-11-03سياسي

افول شیطان بزرگ نزدیک است


ایران اسلامی بارها این جسارت را داشته که نابودی آمریکا را عنوان کند و ان شاءالله به برکت مولود هفته وحدت، زوال آمریکا نزدیک و شاهد افول شیطان بزرگ خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان مهر، مراسم هفته وحدت که طلایه دار ولادت پیامبراکرم(ص) و سلاله پاکش امام صادق علیه السلام است همچنین پاسداشت هفته بسیج دانش آموزی با حضور ائمه محترم جمعه، روحانیت محترم، مسولین، فرهنگیان و دانش آموزان در آموزشگاه شهید دکتر مفتح گله دار برگزار شد.

فرمانده سپاه  شهرستان مهر ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج دانش آموزی، ضرورت احترام گذاشتن به عقاید یکدیگر و همگام حرکت کردن را مورد تاکید قرار داد.

رضایی با بیان جمله تاریخی امام راحل  به خاطر رشادت شهید حسین فهمیده که ایشان را رهبر خطاب کردند، اظهار داشت: این جمله پیام دارد و اینکه مرجع بودن به سن نیست بلکه به فرهنگ و بصیرت بستگی  دارد؛ ایشان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی که به انقلاب دوم مشهور گشت، تاکید نمود برخی آن زمان بر امام خرده گرفتند و تعدادی از همین افراد نیز دچار لغزش شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ما یک دشمن مشترک داریم و همگان توجه کنند که وضعیت عمومی جهان به کجا رسیده  و ایران اسلامی چنان که بارها این جسارت را داشته که نابودی آمریکا را عنوان کند و ان شاءالله به برکت مولود هفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول شیطان بزرگ نزدیک است

افول شیطان بزرگ نزدیک است