مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 17:202020-11-03سياسي

رکاب زنی دوچرخه سوار ایلامی در مسیر ایلام تا ایوان


دوچرخه سوار ایلامی عضو فعال جوانان جمعیت هلال احمر به مناسبت هفتاد و سومین سالروز سازمان جوانان با شعار «همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا»در اولین سفر خود مسیر ایلام تا شهرستان ایوان را رکاب زد.

- ایسنا/ایلام دوچرخه سوار ایلامی عضو فعال جوانان جمعیت هلال احمر به مناسبت هفتاد و سومین سالروز سازمان جوانان با شعار همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا در اولین سفر خود مسیر ایلام تا شهرستان ایوان را رکاب زد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، فرشاد توکلی دوچرخه سوار ایلامی و عضو فعال جمعیت هلال احمر استان، همزمان با آغاز 73 مین سالروز سازمان جوانان، میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به عنوان سفیر صلح و دوستی در اولین سفر خود به شهرستان ایوان سفر کرد.

توکلی در بدو ورود به شهرستان ایوان مورد استقبال بخشدار مرکزی شهرستان، رییس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان ایوان قرار گرفت.

وی با شعار همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا همزمان با آغاز 73 مین سالروز سازمان جوانان سفر اول خود را از شهرستان ایلام و پس از طی کردن مسافت 36 کیلومتری به شهرستان ایوان رسید.

این پیام آور صلح و آرامش، هدف از حرکت انسان دوستانه خود را، ترویج پیام صلح، دوستی و شعار همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکاب زنی دوچرخه سوار ایلامی در مسیر ایلام تا ایوان

رکاب زنی دوچرخه سوار ایلامی در مسیر ایلام تا ایوان