مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 17:252020-11-03سياسي

ترویج تفکر بسیجی منجر به شکست استکبار می شود


فرمانده سپاه شهرستان سیرجان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ بسیجی گفت: این مساله در شکست استکبار بسیار تاثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی مراسمی و به مناسبت میلاد نبی اکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) و همچنین 13 آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی پایگاه بسیج بازار سیرجان با نام پایگاه بسیج سردار شهید محمدعلی الله دادی از شهدای مقاومت در مسجد اعظم سیرجان به بهره برداری رسید و افتتاح شد.

در این مراسم سرهنگ محمد دستوری با اشاره به اینکه تفکر بسیجی دارای قدرت مقابله و شکست استکبار عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های معنوی مساجد و همچنین محوریت مساجد در خصوص اجتماعات مختلف فرهنگی و مذهبی از جمله مواردی است که برای اجرای هر چه بهتر مأموریت های بسیج استفاده می شود تا با تعامل هر چه بهتر مساجد و بسیج، پایگاه های فعال فرهنگی و مذهبی در شهر و روستا تشکیل شود.

فرمانده سپاه شهرستان سیرجان در مورد فعالیت این پایگاه گفت: این پایگاه با همکاری مشترک مجامع امور صنفی، اداره صنعت معدن تجارت و بسیج اصناف، به منظور نظارت بر واحدهای صنفی و ارشاد و توجیه افراد متخلف فعالیت می کند.

وی همچنین گفت: کار نظارت بر بازار با دقت بالا انجام می شود و برای کنترل قیمت کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم است که بازرسان دقت بیشتری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج تفکر بسیجی منجر به شکست استکبار می شود

ترویج تفکر بسیجی منجر به شکست استکبار می شود