مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 18:552020-11-03ورزشي

سالهاست تکواندوکاران با مشکل روبرو هستند/ قرارداد شناور چیست؟


سرگروه سابق تیم ملی تکواندو با اشاره به دستمزد پایین تکواندوکاران گفت: این یک معضل بزرگ برای تکواندو ایران محسوب می شود و سالیان سال است که تکواندوکاران با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف کرمی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تکواندوکاران باید از مبلغ پایین قرارداد خود 15 درصد حق هیأت تکواندو استان، و مربی و مالیات را پرداخت کنند که در نهایت مبلغ قابل توجهی برای آنها باقی نمی ماند.

اعلام انصراف برخی از ملی پوشان برای حضور در لیگ برتر نه تنها به خودشان لطمه می زند که منجر به آسیب دیدن رشته تکواندو می شود.

قهرمان پیشین تکواندو جهان ادامه داد: تکواندوکاری که اعلام می کند اگر فلان مبلغ را به من ندهند بازی نمی کنم ابتدا به خود آسیب وارد می کند و سپس به ورزش تکواندو که سالیان سال است سرمایه گزاری کردیم یک ورزشکار را پرورش داده ایم و به اینجا رسانده ایم.

و این مسئولیت فدراسیون را دو چندان می کند که مدیریت کند این مسئله را تا بازیکنان تکواندو چنین ذهنیتی برایشان بوجود نیاید.

وی افزود: خودم به شخصه بارها این سوال برایم بوجود می آمد که چرا مبلغ قرارداد ما بازیکنان زیاد نمی شود؟ ابتدا تفکرم بر این بود که تیم هایی که شرکت می کنند بودجه آن چنانی ندارند و یا در بخش خصوصی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالهاست تکواندوکاران با مشکل روبرو هستند/ قرارداد شناور چیست؟

سالهاست تکواندوکاران با مشکل روبرو هستند/ قرارداد شناور چیست؟