مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 19:202020-11-03سياسي

برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهرستان نوشهر


همزمان با ایام هفته وحدت جشن میلاد با سعادت نبی اکرم اسلام و میلاد امام جعفر صادق (ع) مراسم گلاب پاشی و پهن کردن فرش سجاده ای در مسجد حضرت ابوالفضل روستای سیرگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از چالوس، مردم با شور واشتیاق وصف ناپذیر، عاشقانه دست از امور دنیوی کشیده و ساعت ها در مسجد حضور یافتند تا در مراسم گلاب پاشی و پهن کردن فرش سجاده ای و این جشن معنوی شرکت کنند، دیدار یاران و دوستان دراین اماکن بر شور و شعف موجود دو چندان می افزود و به واسطه تبعیت از ندای درون به آرامش می رسیدند و این مناسبت را به یکدیگر شاد باش می گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد جباری امام جمعه چالوس در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام بیان کرد: پیامبری که ما مفتخر پیرو او و دین او هستیم جایگاه او در نزد پروردگار عالم آن چنان عظیم است که هضمش برای همه ما محال است .

وی با اشاره به آیه شریفه افزود: عظمت اخلاق پیغمبر اکرم همان صفت و ویژگی ای است که توانسته آهن ربای دل های آحاد مردم را چه در عصرش و چه بعد از اینکه قرن ها از رحلت آن پیامبر الهی گذشته است معطوف و مجذوب به خود کند.

  جباری تصریح کرد: 2 میلیارد مسلمان در زمین افتخار تبعیت از نبی عصر را دارند، شخصیتی که انسان ها مدیون زحمات، دلسوزی ها، دغدغه مندی او هستند که فقط بتواند هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهرستان نوشهر

برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهرستان نوشهر