مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 20:302020-11-03سياسي

موفقیت دولت یازدهم و دوازدهم در توسعه روستایی


سخنگوی دولت در سفر به سیستان و بلوچستان از دولت یازدهم و دوازدهم به عنوان موفق ترین دولت ها در گسترش زیرساخت های جاده ای و ریلی، آب، برق و گاز در روستاهای کشور نامبرد که در زمینه توسعه روستایی سرآمد است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سخنگوی دولت در سفر به سیستان و بلوچستان از دولت یازدهم و دوازدهم به عنوان موفق ترین دولت ها در گسترش زیرساخت های جاده ای و ریلی، آب، برق و گاز در روستاهای کشور نامبرد که در زمینه توسعه روستایی سرآمد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی ربیعی با حضور در بخش بنت نیک شهر در جنوب سیستان و بلوچستان در آیین کلنگ زنی دبیرستان شبانه روزی دخترانه روستای دَستگِرد اظهارکرد: دولت یازدهم و دوازدهم در گسترش زیرساخت های جاده ای و ریلی، آب، برق و گاز در روستاهای کشور و در یک کلام توسعه روستایی از موفق ترین دولت ها بوده است.

وی با بیان اینکه اتصال زیرساخت ها به سبب نقش مهم در معیشت و زندگی مردم یکی از لوازم توسعه پایدار در کشور است ، گفت: برای توسعه به معنای اعم و توسعه روستایی به طور اخص نیازمند زیرساخت کافی، نظام تأمین مالی مناسب، نظام رفاهی مناسب و سیاست های معطوف به تولید اقتصادی متناسب با شرایط محلی هستیم.

ربیعی با اشاره به اینکه راه بی بدیل توسعه از مهارت آموزی می گذرد، تصریح کرد: در این راستا افزایش مهارت بویژه مهارت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دولت یازدهم و دوازدهم در توسعه روستایی

موفقیت دولت یازدهم و دوازدهم در توسعه روستایی