مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 20:402020-11-03اقتصادي

چرخ میدان میوه خرم آباد نمی چرخد/ انگشت تقصیر به سمت کیست؟


در حالی میدان میوه و تره بار خرم آباد از مشکلات زیادی به خصوص در حوزه زیرساخت ها رنج می برد که مسئولان متولی، عدم پرداخت عوارض را علت وجود این مشکلات اعلام می کنند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: بازارها و میادین میوه و تره بار از مکان های مهم شهرها در زمینه تأمین مواد غذایی مردم محسوب می شوند و با توجه به نقش آنها در سلامت شهروندان، باید در بالاترین سطح بهداشتی و عمرانی قرار داشته باشند.

میدان میوه و تره بار بدون زیرساخت سالهاست که غرفه داران و کارکنان بازار میوه و تره بار خرم آباد از وضعیت این مجموعه به دلیل نبود زیرساخت های مهم مانند آسفالت، سرویس بهداشتی، مهمانسرای ویژه رانندگان غیر بومی و نبود پاسگاه نیروی انتظامی انتقاد دارند.

یکی از غرفه داران میدان میوه و تره بار خرم آباد در سخنانی با انتقاد از وضعیت این میدان در زمینه های مختلف، گفت: متأسفانه این میدان میوه و تره بار زیرساخت هایی مانند آسفالت مناسب، نماز خانه، سرویس بهداشتی و… را ندارد.

وی با بیان اینکه این میدان بار در زمینه های مختلف دارای مشکلات فراوانی است، افزود: چندین بار هم برای رفع این مشکلات به شهرداری مراجعه کرده ایم اما متأسفانه هیچ کاری برای ما انجام نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ میدان میوه خرم آباد نمی چرخد/ انگشت تقصیر به سمت کیست؟

چرخ میدان میوه خرم آباد نمی چرخد/ انگشت تقصیر به سمت کیست؟