مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 23:252020-11-03سياسي

بازگشایی لاین دوم مسیر اردبیل ـ آستارا تا تابستان سال آینده


یکی از اساسی ترین دغدغه های مردم استان وجود ترافیک سنگین در گردنه حیران به خصوص در داخل تونل و حوالی آن بود که این مشکل را سال دیگر نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از پروژه بازگشایی تونل اردبیل ـ آستارا اظهار کرد: 20میلیارد تومان اعتبار برای بازگشایی لاین دوم این مسیر در سفر رییس جمهور به استان اردبیل تامین شده که به گفته پیمانکار کارهای اساسی آن تا پایان سال انجام می شود.

وی با بیان اینکه تونل اردبیل ـ آستارا به جهت کم عرض بودن جواب گوی ترافیک سنگین مسافران نبوده، افزود: یکی از اساسی ترین دغدغه های مردم استان، مسافران تابستانی و نوروزی وجود ترافیک سنگین در گردنه حیران به خصوص در داخل تونل و حوالی آن بود که این مشکل را سال دیگر نخواهیم داشت.

استاندار اردبیل بیان کرد: دستگاه های گودبرداری در حال انجام عملیات اجرایی تونل هستند که تا پایان آبان ماه به دهانه اصلی بازگشایی خواهند رسید و با توجه به تلاش شبانه روزی پیمانکار پروژه بازگشایی تونل اردبیل ـ آستارا، این تونل به طور کامل تا تابستان سال آینده انجام می شود.

بهنام جو با اشاره به اینکه علاوه با ایجاد این تونل ارتباط بین اردبیل و شمال کشور تسهیل می شود اذعان داشت: روزهای تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی لاین دوم مسیر اردبیل ـ آستارا تا تابستان سال آینده

بازگشایی لاین دوم مسیر اردبیل ـ آستارا تا تابستان سال آینده