مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 02:552020-11-03سياسي

اعلام لیست نهایی کارگران فضای سبز به شهرداری/ 8 کارگر زن بودند


عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تعدادی از کارگران فضای سبز شهرداری خانم بودند، گفت: تعداد این افراد هشت نفر بود که در پارک بانوان مشغول بودند اما به خاطر کاهش فعالیت در فضای سبز به دلیل دمای هوا و موقعیت زمانی فقط چهار نفر از آنها تا اوایل بهار به کارگیری خواهند شد.

- منصور مرادلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته درباره ساماندهی کارگران فضای سبز شهرداری زنجان اظهار کرد: از ظرفیت این نیروها در فضای سبز مناطق چهارگانه شهرداری، امور شهر شهرداری منطقه 4، شرکت پیمان کاری طرف قرارداد با شهرداری و توسعه فضای سبز مناطق و خدمات بهداشتی و ضد عفونی با توجه به وضعیت کرونایی استفاده و به کارگیری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به بررسی مجدد امتیازبندی کارگران فضای سبز شهرداری تصریح کرد: به کارگیری نیروها نیز بر اساس همین امتیازبندی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کل پرونده های نیروهای فضای سبز شهرداری زنجان، توسط یک تیم هفت نفره بررسی، مرکب از نمایندگان معاونت منابع انسانی، سازمان فضای سبز، بازرسی و حراست و نمایندگان ناظر شورای اسلامی، امتیازبندی مجدد بر اساس فرم پیشنهادی شهرداری و مصوبه شورا با دقت در طی یک هفته انجام شد، اضافه کرد: در این امتیازبندی بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام لیست نهایی کارگران فضای سبز به شهرداری/ 8 کارگر زن بودند

اعلام لیست نهایی کارگران فضای سبز به شهرداری/ 8 کارگر زن بودند