مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 04:202020-11-04پزشكي

جزییات 16 نوع وام دانشجویان علوم پزشکی


معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نحوه پرداخت وام های 16 گانه صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در دو نیم سال تحصیلی جاری را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر بهزاد تدین ضمن بیان این مطلب به تشریح جزییات وام‌های اعطاییصندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت پرداخت و گفت:در حقیقت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ایجاد زمینه مناسب برای رشد استعدادها و کمک به وضع تحصیلی و معیشت دانشجویان مستعد و کم بضاعت کشور را دنبال و این هدف را با کمک به ارتقاء سطح آموزش جامعه از طریق اعطای وام تحصیلی به دانشجویان دنبال می‌کند.

وی درادامه در خصوص شرایط مالی صندوق رفاه دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 برای اعطای وام دانشجویی نیز اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که از لحاظ کمبود منابع اعتباری به دلیل شرایط اقتصادی، تحریم‌ها و شیوع کرونا در کشور ایجاد شده است، تلاش بسیاری صورت گرفت تا صندوق رفاه دانشجویان بتواند بخشی از نیازهای دانشجویان را در قالب وام‌های دانشجویی رفع کند.

تدین تاکید کرد:باید گفت که صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال جاری مبلغ وام‌های سرانه تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی را نسبت به سال گذشته 46 درصد افزایش داد تا سهمی در رفع مشکلات دانشجویان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات 16 نوع وام دانشجویان علوم پزشکی

جزییات 16 نوع وام دانشجویان علوم پزشکی