مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 04:352020-11-04پزشكي

هزینه 128 میلیاردی بیمه سلامت برای بیماران خاص در گلستان


رییس اداره اسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت گلستان از هزینه 128 میلیاردی برای بیماران خاص در استان خبرداد.

- حسینعلی انصاری فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بیماری های خاص و صعب العلاج به آن دسته از بیماری هایی گفته می شود که در جامعه عمومیت نداشته و برای درمان آنها شرایط ویژه ای باید فراهم شود.

وی افزود: طبق تعریف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بیماری های تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، پیوند کلیه و ام اس به عنوان بیماری های خاص معرفی شده اند.

انصاری فرد ادامه داد: سازمان بیمه سلامت هم براساس دستورالعمل، بسته خدمتی بیماران خاص به دنبال حذف یا کاهش فرانشیز دارو و خدمات بیماران خاص در راستای کاهش پرداختی و جبران بخشی از هزینه های درمان آنها است.

وی گفت: در استان گلستان تا پایان شهریور ماه امسال، هزار و 526 بیمار خاص تحت پوشش اداره کل بیمه سلامت استان گلستان قرار دارند که از این تعداد 34 درصد بیماران دیالیزی، 24 درصد بیماران ام اس، 18 درصد بیماران تالاسمی، 16 درصد بیماران پیوند کلیه و 6 درصد بیماران هموفیلی را شامل می شود.

رییس اداره اسناد پزشکی بیمه سلامت گلستان خاطر نشان کرد: در پنج ماهه نخست سال 99، همه هزینه های ایجاد شده بیماران خاص در استان، با 110 هزار و 801 بار مراجعه به مبلغ 128 میلیارد و 100 میلیون 128 ریال بوده که بیشترین هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 128 میلیاردی بیمه سلامت برای بیماران خاص در گلستان

هزینه 128 میلیاردی بیمه سلامت برای بیماران خاص در گلستان