مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 04:552020-11-04ورزشي

می خواهم با شیمیدر در اوج باشم


بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: می خواهم بهتر از گذشته با تیم شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در اوج باشم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم بعد از جدایی بازیکنان فصل گذشته خود امسال به سراغ چندین چهره مطرح و شاخص بسکتبال ایران رفت تا تیمی قدرتمند تر از دوره قبل روانه لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور کرده و همچنان مدعی قهرمانی باشد.

نماینده بسکتبال قم با نظر مصطفی هاشمی سرمربی کاردان و با تجربه خود به سراغ مهره های مطرح این رشته نظیر عماد سلمانی رفت‏، بازیکنی که فصل قبل در تیم آویژه صنعت پارسا مشهد بود و امسال به شیمیدر قم پیوسته تا در آستانه المپیک توکیو با درخشش در شیمیدر نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کند.

سلمانی پیرامون شرایط خود و شیمیدر در آستانه فصل جدید لیگ برتر بسکتبال گفت: به آمادگی خوبی رسیده ام و کمی زمان نیاز دارم تا با سایر نفرات تیم هماهنگ شوم، ضمنا تمرینات خوبی انجام داده ایم و تا شروع رقابت های لیگ برتر به آمادگی کامل خواهیم رسید.

وی با با اشاره به حضور بازیکنان خارجی در این تیم و تاکید بر اینکه هم اکنون شرایط خوبی داریم، بیان کرد: شیمیدر تیمی حرفه ای است و من هم دوست داشتم در تیمی با این شرایط باشم تا در مسابقات بیشتر دیده شوم، در مجموع وضعیت موجود رضایت بخش اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهم با شیمیدر در اوج باشم

می خواهم با شیمیدر در اوج باشم