مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-04سياسي

ایجاد 666 شغل پایدار برای معتادان بهبودیافته در استان همدان


دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر همدان از ایجاد 666 شغل پایدار برای معتادان بهبودیافته در استان همدان خبر داد و گفت: 110 واحد اشتغالزایی برای این افراد فعال شده است.

- یزدان آزرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وظیفه شورای مبارزه با مواد مخدر همدان سیاست گذاری، نظارت، برنامه ریزی و هماهنگی است، عنوان کرد: در این راستا توجه به موضوع اشتغال بهبود یافتگان از اعتیاد در اولویت قرار دارد، چراکه در صورت مهیّا نبودن زمینه اشتغال امکان بازگشت به اعتیاد فردی که در گذشته معتاد بوده و حال ترک کرده است، بالا می رود.

وی با بیان اینکه باید به این مهم توجه ویژه ای شود، عنوان کرد: خوشبختانه در استان همدان با هماهنگی ها و اقدامات صورت گرفته شاهد افزایش میزان جمع آوری معتادان متجاهر طی سال جاری بوده ایم.

باید شرایط را به نحوی سامان داد که با قدم های پیشگیرانه مانع از این باشیم که فردی تقاضای موادمخدر داشته باشد آزرمی با بیان اینکه در امر سیاست گذاری موضوع حمایت از بهبودیافتگان در اولویت قرار دارد، مطرح کرد: در کنار این امر باید شرایط را به نحوی سامان داد که با قدم های پیشگیرانه مانع از این باشیم که فردی تقاضای موادمخدر داشته باشد و وارد این موضوع شود و بر همین اساس مهم ترین سیاست کشور در مواجهه با پدیده موادمخدر، پیشگیری از گرایش افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 666 شغل پایدار برای معتادان بهبودیافته در استان همدان

ایجاد 666 شغل پایدار برای معتادان بهبودیافته در استان همدان