مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-04سياسي

وحدت شیعه و سنی ریشه در باورهای بومی منطقه جنوب دارد


وحدت بین شیعه و سنی در منطقه جنوب امر تازه ای نیست بلکه سال های سال است مردم شیعه سنی با هم زندگی می کنند و نسب خانوادگی دارند که این وحدت و برادری و صمیمیت جان تازه ای گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان مهر، مراسم بزرگداشت هفته وحدت به میزبانی ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع منطقه گله دار با حضور وزیر اطلاعات ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه و روحانیون تسنن و تشیع استان های بوشهر ، فارس و هرمزگان برگزار گردید .

 در این مراسم وزیر اطلاعات با اشاره به آیه شریفه واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا گفت: قرآن کریم به ما درس اتحاد را می آموزد تا در پرتو اعتصام به ریسمان الهی، از تفرقه بپرهیزیم و از نعمات آسمانی، همدلی و همصدایی بهره مند گردیم.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی افزود: حضرت امام خمینی (رحمت الله تعالی) با درایت و تدبیری دوراندیشانه، به تأسی از آیات نورانی کتاب وحی و با اعلام ایام سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت، نبی مکرم اسلام، محمد مصطفی (صلوات الله علیه) به نام هفته وحدت، انسجام و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان آورده و الگویی ماندگار و ارزشمند به یادگار گذاشتند تا ما مسلمانان در تمام مسائل پیش روی جهان اسلام، طریق وحدت را نصب العین خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت شیعه و سنی ریشه در باورهای بومی منطقه جنوب دارد

وحدت شیعه و سنی ریشه در باورهای بومی منطقه جنوب دارد