مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 06:102020-11-04سياسي

گمنام تر از همیشه در سی سخت/ تنها فضای فرهنگی-معنوی شهر در انتظار تدبیر+فیلم و عکس


خبرگزاری فارس سیسخت؛ عباس شیرزادی؛ یکی از نگران های مردم شهر سی سخت عدم رسیدگی و ساماندهی گلزار شهدای گمنام این شهر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس نخستین بار در تاریخ 25 فروردین 92 شهر سی سخت میزبان ضیافتی شد که در آن میهمان ارزشمند بر صحن و سرای سی سخت ورود کردند و پس از سال ها غربت در خاک آرمیدند.

قبور مطهر شهدای گمنام سی سخت همچنان مثل گذشته گمنام مانده است آنها که خبر داشتند سر از پا نشناخته  آماده استقبال و پذیرایی می شدند همه در تکاپو بودند یکی آب و جارو می کرد، دیگری تزیین می کرد و دیگری گرد غربت از در و دیوار می گرفت.

همراه با بوی عود و اسپند و باران صلوات؛ آغوش گرم مردم شهر سی سخت شهدای گمنام را در خود جای داده بودند و چشم دل که می گشودی خیل ملائک را می دیدی که سلام و صلوات گویان  به دنبال شهید روانه بودند، سی سختی ها نیز افتخار میزبانی داشتند و آسمانیان برای بردن امانت، آمده بودند.

از آن تاریخ به بعد دیگر آنچنان توفیقی حاصل نشد تا سفره پذیرایی از شهدای گمنام را در کوچه و محله و مسجد پهن کنیم چرا که آن طور که باید و شاید نتوانستیم دین خود را نسبت به این دو شهید گمنام ادا کنیم.

در این مدت هشت سال که این دو شهید گمنام در تپه نورالشهداء سی سخت آرمیده اند تا کنون چندین بار مسؤولان استانی آمده اند و بر قبور مطهر این دو شهید حاضر شدند و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمنام تر از همیشه در سی سخت/ تنها فضای فرهنگی-معنوی شهر در انتظار تدبیر+فیلم و عکس

گمنام تر از همیشه در سی سخت/ تنها فضای فرهنگی-معنوی شهر در انتظار تدبیر+فیلم و عکس