مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-04پزشكي

افزایش محدودیت های کرونایی مشاغل گناباد


فرماندار گناباد از افزایش محدویت های کرونایی مشاغل این شهرستان خبر داد.

- فرماندار گناباد گفت: با عنایت به شرایط بحرانی و شیوع موج سوم ویروس همه گیر کرونا و افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید 19 محدودیتهای کرونایی مشاغل در این شهرستان افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حامد قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس ابلاغ ستاد کرونای استان خراسان رضوی در شهرستان گناباد مانند 6 شهرستان دیگر این استان، محدودیتهای کرونایی در فعالیت گروههای شغلی از روز چهارشنبه به مدت 10 روز اجرا می شود.

وی ادامه داد: محدودیت فعالیت گروههای شغلی سه و چهار از سه روز گذشته در گناباد آغاز شده است و محدودیت فعالیت گروه شغلی دو از امروز چهارشنبه آغاز و تا 23 آبان ماه جاری ادامه می یابد.

فرماندار گناباد این گروههای شغلی را شامل پاساژها، مرکز خرید و فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاهها، خیاطی، مساجد و مصلی ها، قنادی با فروش شیرینی تَر، آب میوه و بستنی فروشی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری (اغذیه فروشی، رستورانها، آش و حلیم و نظایر آنها)، آرایشگاههای مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری خودرو، فروش فرش و موکت ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش محدودیت های کرونایی مشاغل گناباد

افزایش محدودیت های کرونایی مشاغل گناباد