مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-04اقتصادي

71 درصد مصوبات رفع موانع تولید در جنوب کرمان اجرایی شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: از ابتدای امسال 282 مصوبه در راستای رفع مشکلات سرمایه گذاری در جلسات رفع موانع تولید جنوب کرمان داشتیم که بیش از 71 درصد آنها یعنی 201 مصوبه اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مسلم مروجی فرد از تصویب 22 مصوبه برای حل مشکلات سرمایه گذاری حوزه های صنعتی، معدنی و کشاورزی جنوب کرمان در هفدهمین جلسه رفع موانع تولید خبر داد و اظهار داشت: هفدهمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور محرابی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: از ابتدای سال جاری، 88 جلسه رفع موانع تولید شامل 17 جلسه اصلی و 71 کارگروه مربوط به کمیته های فرعی تشکیل شده که نتیجه جلسات تاکنون، تصویب 282 مصوبه در راستای رفع مشکلات سرمایه گذاری در جنوب کرمان بوده که بیش از 71 درصد آنها یعنی 201 مصوبه اجرایی شده و 81 مصوبه هم در حال اجرا است.

مروجی فرد درخصوص نتایج هفدهمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان عنوان کرد: در این جلسه مشکلات مربوط به 18 پروژه صنعتی و معدنی مطرح شد و 22 مصوبه داشت که بیشتر در حوزه مسائل زیرساخت و معوقات بانکی مربوط به پروژه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 درصد مصوبات رفع موانع تولید در جنوب کرمان اجرایی شد

71 درصد مصوبات رفع موانع تولید در جنوب کرمان اجرایی شد