مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-04پزشكي

جمع های خانوادگی، مهمترین عامل ابتلا به کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به منظور ارزیابی نحوه ارائه خدمات در مراکز درمانی معین کرونا، - معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رفت و آمد های خانوادگی بالای یزدی ها به نسبت دیگر مناطق کشور موجب شیوع بالای این بیماری در استان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به منظور ارزیابی نحوه ارائه خدمات در مراکز درمانی معین کرونا، قدردانی از کادر درمان به جهت تلاش در بهبود حال بیماران و بررسی کمبود ها و رفع آن ها به استان یزد سفر کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت به همراه رییس اداره اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد، ابتدا از بخش های بستری بیمارستان شهید صدوقی یزد بازدید و به ارزیابی شیوه مدیریت و درمان بیماری کرونا پرداخت.

وی سپس با حضور در شهرستان میبد از بیمارستان امام جعفر صادق (ع) بازدید کرد و نحوه خدمت رسانی به بیماران و شیوه اجرای پروتکل درمانی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع های خانوادگی، مهمترین عامل ابتلا به کرونا

جمع های خانوادگی، مهمترین عامل ابتلا به کرونا