مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-04اقتصادي

کشف 10 هزار کیلو شیشه/افزایش 10 درصدی عملکرد سگ های موادیاب


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف 10 هزار کیلو شیشه افغانی در کشور خبر داد و گفت: عملکرد سگ های مواد یاب نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجید کریمی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مبارزه با تمامی گروه های قاچاق، کاهش شیوع آسیب های اجتماعی ناشی از شیوع مواد مخدر کنترل و نظارت بر ورود پیش سازها در کشور از محورهای اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

وی افزود: از ابتدای سال تا یازدهم آبان ماه سال جاری بالغ بر 650 کیلوگرم انواع مخدر توسط همکاران مان در پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور کشف شده است.

به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، مأموران این پلیس 136 فقره عملیات و درگیری با باندها و گروه های مسلح قاچاق مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون داشته اند که در این عملیات ها 106 نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

کشف 47 هزار کیلوگرم موادمخدر توسط سگ های موادیاب سردار کریمی با اشاره به عملیات هایی که در آنها از سگ های موادیاب استفاده می شود، گفت: سگ های موادیاب پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از ابتدای سال تا الان در عملیات هایی که شرکت داده شده اند بیش از 47 هزار کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 هزار کیلو شیشه/افزایش 10 درصدی عملکرد سگ های موادیاب

کشف 10 هزار کیلو شیشه/افزایش 10 درصدی عملکرد سگ های موادیاب