مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-04سياسي

عدم اجرای پروژه با وجود اعتبارات لازم توجیهی ندارد


سرپرست بخشداری مرکزی قرچک با بیان اینکه عدم اجرای پروژه با وجود اعتبارات لازم توجیهی ندارد، گفت: تأمین سرانه های خدماتی، فرهنگی و رفاهی در روستاهای قرچک با حضور و مشارکت مدیران ارشد شهرستان سرعت می گیرد.

- محمد عبدی راد سرپرست بخشداری مرکزی قرچک در  گفت وگو با خبرنگار فارس در قرچک اظهار کرد: پس از تشکیل کمیته  پیگیری مسائل در دهیاری ها موضوعات و مشکلات با حضور مدیران ذی ربط شهرستان در روستاها نسبت به تأمین خدمات روستاییان اقدام خواهد شد.

وی تأمین سرانه مورد نیاز روستاییان را وظیفه مسؤولان محلی دانست و گفت: این مهم با مشارکت و همت مدیران شهرستان و استان با حضور در روستاها تأمین خواهد شد.

سرپرست بخشداری مرکزی قرچک بیان کرد: احداث ساختمان دهیاری، پایش تصویری، توسعه زیر ساخت، توسعه اشتغال روستایی همچنین توسعه آموزشی بهداشتی و فرهنگی را از اولویت های کاری در بخش مرکزی است.

عبدی راد با اشاره به تشکیل اولین جلسه کمیته پیگیری مسائل در روستای محمد آباد تصریح کرد: کار احداث ساختمان دهیاری، پایش تصویری و بهسازی معابر منتهی به شیرین دره در شُرف بارگذاری در سامانه برای انتخاب پیمانکار است که امید می رود به زودی عملیات اجرایی آن آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای پروژه با وجود اعتبارات لازم توجیهی ندارد

عدم اجرای پروژه با وجود اعتبارات لازم توجیهی ندارد