مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-04اجتماعي

آغاز فعالیت آموزشی ندای مشاور در مدارس کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از آغاز فعالیت آموزشی - تربیتی ندای مشاور در مدارس با نیازهای ویژه کردستان خبر داد.

-  خلیل رنجبر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس بیش از پیش جایگاه و نقش خانواده را در نظام تعلیم و تربیت آشکار کرد.

وی با تاکید براهمیت آموزش خانواده و اولیای دانش آموزان با نیازهای ویژه تصریح کرد: اعضای خانواده به آموزش مستمر و پویا نیاز دارند و ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده ها در روند شکل گیری خانواده متعالی نقش ویژه ای دارد و از اهمیت خاصی برخوردار است.

رنجبر اضافه کرد: در مدارس مجازی سعی شده با ارتقای سطح آگاهی در حیطه تربیتی و افزایش سطح مهارتی به لحاظ عملکردی در ارتباط با نحوه رفتار مناسب باکودکان با نیازهای ویژه نگرش، احساسات و واکنش های عاطفی خانواده ها به سمت آشنایی با ویژگی های خاص، توانمندی، محدودیت ها و علاقمندی های کودک با نیاز ویژه سوق داده شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان ارتقای مهارت های راهنمایی و مشاوره ای را بعنوان یکی از محورهای فعالیت های آموزش و پرورش استان دانست و تأکید کرد: مشاور، دانش آموز را در خودشناسی، مسوولیت پذیری، شناخت محیط، توانایی تصمیم گیری، حل مسائل، برقراری رابطه با اطرافیان، شناخت نیازهای فردی و اجتماعی و آشنایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت آموزشی ندای مشاور در مدارس کردستان

آغاز فعالیت آموزشی ندای مشاور در مدارس کردستان