مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-04حوادث

استمرار روزهای سخت در توسکستان/امکان شعله ور شدن حریق وجود دارد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از ادامه تلاش ها برای مهار و اطفاء آتش در جنگل های توسکستان خبرداد.

- ابوطالب قزلسفلو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: آتش سوزی که از عصر روز یکشنبه در ارتفاعات جنگلی توسکستان آغاز شده تا عصر روز گذشته (سه شنبه) مهار شد و تنها بخش کوچک صخره ای باقی مانده بود که دسترسی به آن منطقه سخت و دشوار بود.

وی با اشاره به شیب 70 درجه ای در این نقطه و صعب العبور بودن آن بیان کرد که دسترسی نیروهای عملیاتی به این منطقه و کنترل آتش سخت شده بود.

قزلسفلو ادامه داد: وزش باد شدید از صبح امروز سبب شد در مناطقی هم که حریق با زدن آتش بر مهار شده بود دوباره شعله ور شده که دوباره با تلاش نیروهای این امر هم کنترل شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با بیان اینکه در اعزام نیرو به این منطقه با چالش روبرو شده ایم، افزود: هم اکنون برای مهار آتش در این نقطه تعدادی از نیرو از سمت بالا به این قسمت حرکت کرده و 15 اکیپ دیگر هم زمینی اعزام شده تا آتش را مهار کنند.

قزلسفلو اضافه کرد: 85 نیروی عملیاتی دیشب در بالادست بیتوته کرده و امروز هم 100 نیروی تازه نفس به صورت خودرویی و پیاده به آنها اضافه شدند.

وی عنوان کرد: بالگرد سازمان جنگل ها کار آب پاشی را از امروز صبح آغاز کرده اما به دلیل شرایط ابرناکی منطقه کار سخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار روزهای سخت در توسکستان/امکان شعله ور شدن حریق وجود دارد

استمرار روزهای سخت در توسکستان/امکان شعله ور شدن حریق وجود دارد