مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-04بين الملل

افزایش تراکم ابر در آسمان استان بوشهر/ خلیج فارس متلاطم می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ابر در آسمان استان خبر داد و گفت: طی روزهای آینده ارتفاع موج و تلاطم دریا به طور نسبی افزایش یابد.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از ظهر روز پنجشنبه وزش جریانات جنوبی و جنوب شرقی بر ری خلیج فارس آغاز شود.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود از پنجشنبه شب و طی روز جمعه در مناطق شمال غرب و غرب خلیج فارس و همچنین مناطق دور از سواحل شمالی استان بر سرعت وزش این جریانات افزوده شود و در پی آن ارتفاع موج و تلاطم دریا نیز در این نواحی به طور نسبی افزایش یابد.

مساعدی، منطقه اثر این سیستم را سواحل غربی و شمال غربی خلیج فارس و مناطق فرا ساحل شمالی استان عنوان کرد و افزود: شاهد افزایش نسبی و موقت ارتفاع موج در مناطق اثر و افزایش ارتفاع موج بین 90 تا 150 سانتیمتر خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین انتظار می رود از روز جمعه بر تراکم ابرها در آسمان استان افزوده شود.

وی گفت: توصیه می شود در روز جمعه در مناطق غرب و شمال غرب خلیج فارس و سواحل شمالی خلیج فارس ترددهای دریایی با احتیاط عمل بیشتری صورت گیرد و دریانوردان تمهیدات و آمادگی لازم را در مواجهه با خطرات احتمالی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تراکم ابر در آسمان استان بوشهر/ خلیج فارس متلاطم می شود

افزایش تراکم ابر در آسمان استان بوشهر/ خلیج فارس متلاطم می شود