مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-04حوادث

دود غلیظ اهواز ارتباطی با سایت پسماند صفیره ندارد


مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز گفت: دودی که این روزها مشام شهروندان اهوازی را می آزارد، ناشی از زباله سوزی در صفیره نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا علیجانی پیش از ظهر امروز در این خصوص اظهار کرد: دود غلیظی که در سطح شهر اهواز در چند روز گذشته مشاهده شد، بخشی از آن به صنایع و مزارع نیشکر است که در شهرستان های دیگر استان نیز وجود داشت.

وی با تأکید بر اینکه دود غلیظ اهواز ارتباطی با سایت پسماند صفیره ندارد، افزود: بسیاری از افراد منشأ این دود را سایت دفع پسماند صفیره می دانستند که این امر صحت ندارد؛ به جز یک یا دو مورد آتش سوزی جزیی که به سرعت مهار شد، به تازگی در سایت صفیره آتش سوزی خاصی صورت نگرفته است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز در ادامه بیان کرد: گازهای متان متصاعد شده از سایت زباله نیز در حدی نیست که بخواهد وارد شهر اهواز شود.

علیجانی عنوان کرد: در صورتی که سایت صفیره دچار آتش سوزی شود، دود آن نهایتاً به سه راه تپه و کوی طاهر و سپیدار خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برخی سعی کردند با فرافکنی، بیشترین سهم آلایندگی را به سایت صفیره نسبت دهند و عوامل اصلی یعنی صنایع بزرگ و همچنین مزارع نیشکر را نادیده بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دود غلیظ اهواز ارتباطی با سایت پسماند صفیره ندارد

دود غلیظ اهواز ارتباطی با سایت پسماند صفیره ندارد