مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-04حوادث

فرمانده جدید انتظامی مهریز معرفی شد


فرمانده انتظامی استان یزد در معارفه فرمانده جدید شهرستان مهریز گفت: حفظ امنیت و آرامش جزو وظایف اصلی ماموران انتظامی است که با همکاری مردم و مسئولان برای ارتقای آن تلاش خواهیم کرد.

- سردار عباسعلی بهدانی فر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان مهریز، افزود: امنیت ایجاد شده در استان و شهرستان ها با همکاری همه عزیزان صورت گرفته و اگر کسی بخواهد به امنیت مردم خدشه وارد کند، با وی برخورد جدی خواهد شد.

وی از راه اندازی پلیس فتا شهرستان مهریز در اولین فرصت خبر داد و افزود: مقدمات کار فراهم شده و در اولین فرصت، پلیس فتا در این شهرستان راه اندازی می شود.

سردار بهدانی فر ادامه داد: خوشبختانه امسال در استان 11 درصد کاهش سرقت را شاهد هستیم و در شهرستان مهریز 22 درصد کاهش سرقت و 42 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشتیم.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز نیز گفت: با همکاری مردم و تلاش شبانه روزی ماموران نظامی و انتظامی، شاهد برقراری نظم و امنیت خوب در شهرستان هستیم ولی باید برای ارتقای آن کوشید.

وی افزود: خدمت به مردم و برقراری امنیت باید محور برنامه های ماموران انتظامی باشد.

امام جمعه مهریز با اشاره به این که نیروی انتظامی در همه صحنه ها حضور پررنگ و موثری دارد، تصریح کرد: نیروی انتظام در موضوع مبارزه با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید انتظامی مهریز معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی مهریز معرفی شد