مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-04اقتصادي

توزیع 200 دستگاه بخاری گازی بین نیازمندان


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در آستانه فصل سرما ، 200 دستگاه بخاری گازی میان محرومان فاقد بخاری توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین،  محمد صیادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: برنامه ریزی برای تأمین نیازهای محرومان یکی از اهداف این نهاد برای خدمت رسانی به محرومان است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن فصل سرما، تأمین سیستم گرمایشی یکی از نیازهای ضروری خانواده هاست از طرفی گازرسانی به روستاهای جدید موجب شده تا برخی از خانواده های محروم  برای گرم کردن فضای خانه با مشکل مواجه شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: نداشتن سیستم گرمایش متناسب با شبکه گاز رسانی یکی از نیازهای ولی نعمتان تحت حمایت است چراکه باید بخاری های نفتی را به گازی تبدیل کنند تا بتوانند از این نعمت بهره مند شوند.

وی افزود: در حال حاضر در حال رایزنی برای تأمین نیازهای مددجویان در زمینه لوازم خانگی هستیم و به همین جهت تلاش می کنیم از ظرفیت های مختلف سازمانی و برون سازمانی استفاده کنیم.

صیادی خاطرنشان کرد: در آخرین اقدام یکی از تولید کنندگان بخاری گازی در شرق کشور200 بخاری گازی به مددجویان این استان اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 دستگاه بخاری گازی بین نیازمندان

توزیع 200 دستگاه بخاری گازی بین نیازمندان