مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 09:102020-11-04ورزشي

در پرونده خلیل زاده پرسپولیس باید به فیفا شکایت می کرد نه فدراسیون فوتبال ایران


مدیر حقوقی پرسپولیس می گوید در پرونده این باشگاه و شجاع خلیل زاده سرخ ها به جای شکایت در فدراسیون فوتبال ایران باید به فیفا شکایت می کردند.

- مدیر حقوقی پرسپولیس می گوید در پرونده این باشگاه و شجاع خلیل زاده سرخ ها به جای شکایت در فدراسیون فوتبال ایران باید به فیفا شکایت می کردند.

مهدی ذاکر در گفت و گو با ایسنا، درباره داستان فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس و این که آیا این قرارداد موجه فسخ شده است یا خیر اظهار کرد: وقتی می خواهیم اظهار نظر حقوقی درباره یک بازیکن و یا یک پرونده داشته باشیم باید ببینیم آیا براساس مفاد قرارداد فسخ به صورت موجه بوده و یا موجه نبوده است.

اگر به پاسخ این سوال برسیم می توانیم طرح مسئله کنیم و به سوالات پاسخ بدهیم.

وی درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال ایران گفت: درباره فسخ قرارداد یک بازیکن فیفا می گوید اگر دو ماه حقوق یک فوتبالیست پرداخت نشود او می تواند قراردادش را فسخ کند اما این فسخ قرارداد شرایطی دارد که باید به دقت اجرا شود یعنی یک بازیکن برای فسخ قرارداد خود اخطارهای قبلی بدهد که البته در مقررات داخلی این موضوع کمی سخت تر شده و گفته شده است بازیکن باید اظهارنامه رسمی تکمیل کند و به باشگاه ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پرونده خلیل زاده پرسپولیس باید به فیفا شکایت می کرد نه فدراسیون فوتبال ایران

در پرونده خلیل زاده پرسپولیس باید به فیفا شکایت می کرد نه فدراسیون فوتبال ایران