مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 09:292020-11-04اقتصادي

احتمال تعطیلی 2 هفته ای تهران با رکوردشکنی های کرونایی


آمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در تهران نگران کننده است و درخواست تعطیلی 2 هفته‌ای در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، کرونا روی دور تاخت و تاز است و هر روز رکوردی جدید کرونایی در کشور ثبت می شود، رکوردهایی که هر کام یک فاجعه انسانس است چرا که با افزایش شمار مبتلایان و به دنبال آن فوتی های کرونا مواجه هستیم، حالا کرونا روزانه بیش از 400 قربانی می گیرد، همین چند هفته پیش بود که آمار فوتی های کرونا را در روز را با سقوط یک هواپیما یکسان عنوان می کردیم و حالا گویی روزانه دو هواپیمای مسافربری سقوط می کنند و داغ بر دل ایرانیان می گذارد.

ایرانیان سیاه ترین پاییز قرن را تجربه می‌کنند، پاییزی که روزهای مرگباری را در دل خود جای داده، در این میان شهر تهران با جمعیت 14 میلیون نفری مانند یک کشور اروپایی بوده و کنترل مدیریت کرونا در این شهر نیازمند توجه ویژه‌ای است.

تهران کلانشهری است که خصوصیات خاصی دارد و از نظر تراکم جمعیت و جمعیت شناوری که روزانه به تهران اضافه می‌شود، با بسیاری شهرها تفاوت دارد، جمعیت روز با شب تهران حدود 800 هزار نفر الی یک میلیون نفر تفاوت دارد که این جمعیت به استان‌ها یا شهرهای مجاور می‌روند و می‌توانند موجب شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشور شوند، از طرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعطیلی 2 هفته ای تهران با رکوردشکنی های کرونایی

احتمال تعطیلی 2 هفته ای تهران با رکوردشکنی های کرونایی