مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 09:292020-11-04پزشكي

یزد از استان های پیشرو در زمینه اهدای پلاسما بهبودیافتگان کروناست


مدیر کل انتقال خون استان یزد با بیان این که به همت مردم نیکوکار یزد کمبودی خون و فرآورده های خونی نداشته ایم، از یزدی ها خواست با توجه به این که فصل سرد سال در پیش است مثل همیشه با اهدای خون یاری گر انتقال خون باشند.

- ایسنا/یزد مدیر کل انتقال خون استان یزد با بیان این که به همت مردم نیکوکار یزد کمبودی خون و فرآورده های خونی نداشته ایم، از یزدی ها خواست با توجه به این که فصل سرد سال در پیش است مثل همیشه با اهدای خون یاری گر انتقال خون باشند.

دکتر نقی تقوایی گفت: به علت شیوع ویروس کرونا، اهدای خون در استان یزد نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 10 درصدی روبرو بوده است اما با همت اهداکنندگان خون در این ایام هیچگاه چالش کمبود خون و فرآورده های آن در مراکز درمانی استان یزد نداشتیم و تقریبا تمام درخواست مراکز درمانی را پاسخگو بودیم.

وی ادامه داد: نیاز به خون و فرآورده های آن دائمی و همیشگی است و در شرایطی که احتمالاً موج های دیگری از کرونا و آنفلوآنزا در پیش رو داریم و این که فصل سرد سال در پیش است، این نیاز بیشتر می شود که امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم در نجات جان بیماران قدم بر داریم.

مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به این که تامین پلاسما برای بیماران کرونایی یکی از چالش هااست، گفت: استان یزد یکی از استان های پیشرو در زمینه اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد از استان های پیشرو در زمینه اهدای پلاسما بهبودیافتگان کروناست

یزد از استان های پیشرو در زمینه اهدای پلاسما بهبودیافتگان کروناست