مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 09:402020-11-04ورزشي

احتمال بازگشت نوروزی به استقلال+عکس


حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال شائبه بازگشت دکتر نوروزی به استقلال را تقویت کرد.

- جی پلاس ، ماه پیش و پس از حذف استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، اتفاقاتی در فرودگاه دوحه و در حین بازگشت آبی ها به ایران رخ داد که منجر به ناراحتی شدید دکتر کاوه ستوده پزشک باشگاه استقلال شد.

گفته شد در این اتفاقات ، درگیری دروزاه بان استقلال مربوط به آن بوده که وی معترض بوده چرا ستوده پس از شکست استقلال اعلام نکرده حسینی با مصدومیت مواجه بوده و درگیری بعدی مربوط به این موضوع بود که چند بازیکن استقلال قلیانی را در ساک فیزیوتراپ باشگاه استقلال گذاشته و پزشک استقلال پس از اطلاع از این موضوع با این بازیکنان برخورد می کند و مشکلاتی در فرودگاه پدید می آید.

با شروع دور جدید تمرینات، پزشکان تیم استقلال که در انتظار برخورد انضباطی با این بازیکنان بودند در تمرینات شرکت نکرده و هنگامی که سرپرست جدید باشگاه استقلال به جریمه نقدی خاطیان افاقه کرد،دکتر نوروزی و ستوده پزشکان باشگاه تصمیم گرفتند پس از 25 سال حضور در باشگاه، استعفای خود را از ادامه حضور در استقلال اعلام کنند.

این موضوع باعث شد تا کادرفنی و اعضای هیئت مدیره برای جلب رضایت پزشک های باشگاه استقلال تلاش کنند و هر کدام سعی بر میانجیگری بین طرفین داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشت نوروزی به استقلال+عکس

احتمال بازگشت نوروزی به استقلال+عکس