مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-04پزشكي

گذراندن بارداری سالم با رعایت اصول بهداشتی


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوانسار گفت: مادران باردار ریسک بیشتری برای عوارض جانبی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا دارند، اما اگر اصول بهداشتی را رعایت کنتد، - ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوانسار گفت: مادران باردار ریسک بیشتری برای عوارض جانبی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا دارند، اما اگر اصول بهداشتی را رعایت کنتد، کرونا مشکل حادی برای آنها ایجاد نمی کند و می تواند بارداری سالمی را بگذرانند.

محمد صادق فیاضی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه 15 تا20 درصد سرماخوردگی ها توسط کرونا ویروس ها ایجاد می شود و این ویروس ها از قبل شناخته شده بودند، اظهار کرد: متاسفانه مشکلاتی که کرونا ویروس جدید برای جهان به وجود آورد بسیار متفاوت بوده و شرایط خاصی را برای همه گروه های سنی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه انتشار و انتقال کرونا ویروس ها از طریق قطرات تنفسی و تماس با اشیا آلوده شده توسط قطرات تنفسی ناشی از عطسه و سرفه فرد مبتلا صورت می گیرد، افزود: هنگامی که شخص با دست آلوده شده چشم، بینی، دهان و صورت خود را لمس کند ویروس به راحتی منتقل می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوانسار با اشاره به اینکه ویروس کرونا از طریق تنفس هوای آلوده نیز منتقل می شود، توضیح داد: عطسه، سرفه، آبریزش بینی و یا صحبت کردن شخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذراندن بارداری سالم با رعایت اصول بهداشتی

گذراندن بارداری سالم با رعایت اصول بهداشتی